Urdu English Translation Transcreation Services

اردو انگریزی ٹرانسلیشن سروسز پاکستان

ملک میں عدالتِ عظمٰی کی جانب سے نفاذِ اردو کے فیصلے کے بعد خاص طور پر انگریزی سے اردو کے معیاری ترین تراجم کی ضرورت اشد تر ہو گئی ہے۔

اس خلا کو پر کرنے کے لیے نیرنگ انگریزی سے اردو اور اردو سے انگریزی کے علاوہ ’بیک ٹرانسلیشن‘ کی اعلیٰ ترین پیشہ ورانہ خدمات فراہم کر رہا ہے۔

خیال رہے کہ نیرنگ ٹیم اپنے فن میں یدِ طولیٰ رکھنے والے ماہرین اور نہایت تجربے کار صحافیوں پر مشتمل ہے جن کی پروفائل اور شائع شدہ مستند تراجم خواہش مند افراد یا اداروں کو نیرنگ کی پرائیویسی پالیسی کے تحت صرف ای میل کے ذریعے بطور نمونہ فراہم کیے جائیں گے جب کہ کسی بھی پروجیکٹ کے ابتدائی ایک ہزار الفاظ بطورِنمونہ مفت ترجمے کی منفرد پیشکش بھی موجود ہے۔


بطورِ نمونہ ابتدائی ایک ہزار الفاظ کا ترجمہ بالکل مفت 


نیرنگ کا قیام آج سے قریب بیس سال پہلے 1999ء میں محدود پیمانے پر عمل میں آیا تھا جو آج اللہ تعالیٰ کے فضل سے کام یابی کے اس درجے تک پہنچ چکا ہے۔

نیرنگ ٹیم بنکنگ، قانونی، عدالتی، تیکنیکی، سماجی، طبی، صحافتی، ادویاتی اور تجارتی دستاویزات کے بامحاورہ تراجم میں منفرد ترین اہمیت اور عملی تجربے کی حامل ہے کیوں کہ نیرنگ ٹیم کے ماہرین متعلقہ اداروں میں کم وبیش گزشتہ دو عشروں سے مترجم کے اعلیٰ عہدوں پر خدمات انجام دے رہے ہیں، جب کہ ہاتھ کنگن کو آرسی کیا کے مصداق نیرنگ ویب سائٹ اور ایپ پر شائع شدہ تراجم آفتاب آمد دلیل آفتاب کی مثل کسی تصدیق کے محتاج نہیں۔


 سرکاری ٹینڈرز کے اردو/انگریزی تراجم میں خصوصی مہارت


اس سلسلے میں دل چسپی رکھنے والے افراد اور اداروں سے گزارش ہے کہ ٹرانسلیشن پروگرام ڈائرکٹر سے درج ذیل لنک پر اپنے فون نمبر کے ساتھ رابطہ کریں۔ 

Contact

تراجم کے خواہش مند افراد اور اداروں کو نیرنگ ٹیم کے ترجمہ کردہ مستند مواد اور کتابوں کے وہ شائع شدہ نمونے بذریعہ ای میل فراہم کیے جا سکتے ہیں جنہیں اخفائے راز کے پیشِ نظر پورٹل یا ایپ پر پوسٹ نہیں کیا گیا ہے۔

سماجی بہبود کے منصوبوں میں سرگرم اداروں اور این جی اوز کو خصوصی رعایت دی جا سکتی ہے۔

اس پروجیکٹ کے سربراہ گزشتہ بیس سالوں میں دی نیوز، جنگ گروپ، بول نیٹ ورک، جیو انگلش، آکسفورڈ یونی ورسٹی پریس اور آغا خان یونیورسٹی میں اہم عہدوں پر ادارت وتراجم کی خدمات انجام دے چکے ہیں۔